Müşteri Etkileşimi İçin Etkili Eğitim Aracı
Practis, müşteri etkileşimi eğitimine yönelik yenilikçi bir sistemdir. Bu uygulama, otomatik ve etkileşimli sesli-görsel rol yapma yöntemini kullanarak ekiplerin kritik şirket mesajlarını hızlıca öğrenmelerine ve ifade etmelerine yardımcı olur. Mobil uygulama, satış veya müşteri hizmeti süreçlerinde sıkça karşılaşılan itirazlara yönelik en iyi uygulama yanıtlarının bulunduğu web tabanlı bir yönetim portalı ile desteklenmektedir.
Uygulama, her boyutta ve türdeki işletme için uygun olup, etkili bir mesaj dağıtım aracı sunar. Kullanıcı dostu öğrenme modülü sayesinde, ekipler şirketin ürünlerini, değerlerini ve markasını piyasada nasıl konumlandıracaklarını öğrenir. Bu sayede, Practis, ekiplerin müşteri etkileşimlerini geliştirmelerine olanak tanır.